Сайт у розробці!
СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ЗАКЛАДУ
Голова методичної ради – Водолажченко Т.В., вчитель біології та хімії;
Заступник голови методичної ради - Черниш І.В, заступник директора з виховної роботи;
Секретар методичної ради - Буклей С.І., вчитель інформатики.
КЕРІВНИКИ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ:
— Ярошенко А.М. - керівник методичного об’єднання вихователів дошкільних груп;
— Лютко О.М. - керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів;
— Антоненко О..І. - керівник методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
— Губа Т.А. - керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу;
— Щербак І.Б. - керівник методичного об’єднання вихователів та класних керівників 8-11-х класів;
— Петрашкевич Т.Р. - керівник методичного об’єднання вихователів та класних керівників 3-7-х класів.
— Жукова І.К. - керівник методичного об’єднання вчителів художнього-естетичного циклу.
Організаційно-методична робота з педагогічними працівниками закладу в 2024/2025 навчальному році здійснюватиметься за такими пріоритетними векторами:
продовження роботи щодо забезпечення оптимального функціонування закладу як цілісної соціально-педагогічної системи в умовах воєнного стану шляхом запровадження дистанційної форми навчання;
продовження роботи щодо створення якісного освітнього середовища для неперервної освіти вчителя;
продовження роботи щодо реалізації єдиного комплексу освітніх компонентів для обов’язкових результатів навчання, визначених чинними державними стандартами початкової освіти та державними стандартами базової та повної загальної середньої освіти;
продовження роботи щодо втілення в роботу закладу нового Державного стандарту базової середньої освіти;
продовження роботи щодо впровадження нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти через реалізацію основних завдань Нової української школи;
продовження роботи щодо формування інноваційного вектора поля вчителя за умови запровадження профільного навчання;
продовження роботи щодо формування у здобувачів освіти бажання й уміння вчитися, виховання потреби в навчанні і здатності до нього протягом усього життя, вироблення вмінь практично і творчо використовувати здобуті знання;
продовження роботи щодо підготовки здорового конкурентоздатного випускника закладу, спроможного до самореалізації в сучасному динамічному суспільстві; підвищення рівня інтелектуального потенціалу випускника;
продовження роботи щодо удосконалення системи моніторингових досліджень якості освіти у закладі;
продовження роботи щодо удосконалення організаційно-методичної роботи з обдарованими дітьми, залучення учнів закладу до участі у різного рівня предметних конкурсів, турнірах, олімпіадах;
продовження роботи щодо створення організаційних, методичних, інформаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікації кожного педагогічного працівника закладу;
продовження роботи щодо збереження і зміцнення морального, фізичного, психічного здоров’я здобувача освіти, виховання його як громадянина України, як національно свідомої, вільної, демократичної, життєво й соціально компетентної особистості, здатної робити самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;
продовження роботи щодо модернізації навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу;
продовження роботи щодо забезпечення належної кваліфікаційної підготовки кожного вчителя-предметника щодо втілення в освітній процес нового Державного стандарту базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».
відповідно до порядку денного:
Про підсумки роботи методичної ради закладу за 2023/2024 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2024/2025 навчальний рік (Водолажченко Т.В.)
Про затвердження структури методичної роботи закладу на 2024/2025 (Водолажченко Т.В.)
Про погодження планів роботи методичних об’єднань закладу (Керівники МО)
Про схвалення плану роботи методичної ради закладу на 2024/2025 навчальний рік (Водолажченко Т.В.)
Про впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, навчання за модельними програмами в умовах Нової української школи (Курило О.А.)
Практичні поради щодо використання інноваційних технологій у роботі педагога щодо організації освітнього процесу в дистанційному форматі (Буклей С.І.)